Sabtu, 16 Februari 2013

Nak Juga Love Story Cam Gini :')

Ada seorang remaja lelaki dan gadis sedang duduk berdua pada sebuah malam di sebuah Taman. Lelaki: "aku merasa, kita berdua tertinggal di dunia ini" Gadis: "mungkin, kerana semua temenku dah punya pasangan masing2. hanya tinggal kita berdua di sini, tertinggal tanpa kita memiki orang spesial "Lelaki:" yupz, aku gak tau apa yang harus ku lakukan "Gadis:" Aku tau ..!!! Kita main game yuuk "Lelaki:" Game apa? "Gadis:" aku akan jadi kekasihmu dan kamu jadi kekasihku untuk masa 30hari, "Lelaki:" idea bagus, tapi aku gak tau. Apa yang harus aku lakuin ..??? "♥ HARI 1» Mereka pergi nonton ke Wayang, Pada sebuah filem Romantik, hati mereka tersentuh. ♥ HARI 4 »Mereka pergi ke sebuah pantai, dan menikmati suasana indah bersama. ♥ HARI 12 »Mereka pergi ke tempat Circus dan masuk ke dalam rumah hantu. Karna ketakutan, gadis itu megang tangan cowok. tapi itu bukan lelakinya dan mereka berdua ketawa. ♥ HARI 15 »Tak sengaja mereka bertemu dengan sebuah peramal, lalu mereka bertanya tentang masa depanya. Peramal menjawab: "Jangan kau habiskan waktu hidup kamu, jalanilah hidup kalian bahagia bersama" ♥ HARI 20 »Gadis itu mengajak lelakinya pergi ke pergunungan, di saat malam tiba mereka duduk berdua dan tiba2 ada bintang jatuh, lalu gadis itu memejamkan mata dan berdoa ' a. ♥ HARI 28 »Mereka duduk di dalam sebuah bas, Kerana jalan yang rosak terjadilah gegaran dan tanpa di sengaja gadis itu memberi ciuman pertamanya pada lelakinya. ♥ HARI 29 »Pada pukul 11.30pm mereka pergi kembali ke tempat di mana mereka membuat perjanjian untuk bermain permainan ini. Lelaki: "aku lelah ... Apa kamu pingin minum sesuatu? Nanti akubelikan .. "Gadis:" Orange juice aja deh "Lelaki:" tunggu bentar ya .. "20 minit kemudian ... seseorang menghampiri gadis itu dan berkata: Orang: "apa Lelaki  yang baru sahaja turun ke jalan itu temenmu ..?" Gadis: "iya,, Kenapa??" Orang: "10menit yang lalu telah berlaku kemalangan, seorang pemandu Lori dalam keadaan mabuk tidak sengaja telah melanggar rakan anda, keadaanya kritikal. Terpaksa terus di larikan ke Hospital .. "Pada pukul 11.57pm, Doktor keluar dari ruang ICU dengan memegang sehelai kertas dan botol Orange juice dan berkata: Doktor:" kami hanya mencari barang ini dan lipatan kertas pada saku seluar korban "Gadis itu kemudian membacanya lipatan kertas tersebut: "Beberapa hari tlah berlalu .. Aku merasa, kamu adalah gadis yang lucu. Dan jujur ​​aku suka padamu. Kamu selalu tersenyum ceria walaupun kita hanya bermain dalam permainan ini. Sebelum permainan ini berakhir, aku ingin kamu jadi kekasihku untuk selamanya, I love you .. Kemudian gadis itu berlari menghampiri lelakinya yang sedang dalam keadaan kritikal sambil menangis dan berkata: "Aku tak ingin kau mati ... Aku mencintaimu, kamu ingat ketika kita melihat bintang jatuh? Saat itu aku berdoa kita akan bersama selamanya dan tidak akan pernah menamatkan permainan ini. Tolong jangan tinggalkan aku ..!! Kamu gak boleh ngelakuin ini padaku ..!!! " Kemudian tepat pukul 12.00pm, jantung lelakinya kembali berdetak. Dan itu adalah tepat pada hari ke 30 . 

Sooooo Sweeetttt :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan