Ahad, 13 November 2011

hye..Assalamualaikum pembaca blog semua...saya sedang melayan angin blues saya nie...kerana,pembaca blog saya dh menjunam ke bawah!!!!Ohhhhh....why God why?mungkin saya nie tak terlalu aktif mengup date kan blog saya yg tak seberapa nie...haiyaaa...argh...tak pe..bukankh x lama lagi cuti sekolah yg panjang dan menggembirakan untuk semua budak atau pelajar2 sekolah tak kiralh rendah,menengah or whatever it is,dan x ketinggalan juga saya yg amat berdebar menunggu result exam saya keluar dan diumumkan...dan CUTI sekolah yg menggembirakn buat saya dn kawan2 yg akan berpisah :(...tapi x mengapa...because,saya akan tetap di sini..disini saya paparkn gmbr Hari Raya Aidiladha..bersama keluarga tercinta..



Ok...we'll update soon..lotsa love!
:D See you on the next update <3
xoxo!

rEeNz
:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan