Selasa, 15 November 2011

Kaya,Kaya,Kaya

semua orang mahu jadi kaya bukan?betul kalian tak nak jadi kaya?jangan tipu!siapa tak mahu duit sila angkat tangan anda!!!.....saya sendiri sentiasa berangan-angan nak memakai Jubah paling lawa Cap Hajaba di Malaysia nie..!!!seperti biasa saya memang suka fesyen dewasa yg kontemporori..wah gitu...tetapi apabila sudah besar,saya rasa menyesal yg kenape saye tak pernah nak act macam budak kecik?kenape saye sentiasa nak besar?apabila besar,saya rasa nak kecik balik..huh..hidup2.bagai roda kan?bkn roda impian eh!!!kadang2 saya rasa duit tu tak bermakna..tapi kalau tak da duit,sape nak pendang kite nie kan?HAMPEH LH!!!ape yang saya bebel kan nie?rasa mcm kak lehot pulak dh...saya ingin sangat nak melaram kasut Jimmy Choo yg Hot tuuu...tapi itu semua perlukan duit kn?memang lah..soalan bodoh pulak aku tanye...haih...duit?bilelh blh kumpul duit nie reen?tak pe..kumpulah berdikit-dikit..nanti lama2 jadi bukit lh tuuuu..hahahahheheheh..seronoknye berangan..percumakn...baiklah,ba bye..nanti saya up date lagi yeee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan