Sabtu, 5 November 2011

Saya bosan! Tahap x tahu nak kata apa!!..

Kalian buat apa ketika nie? saya? terasa mahu pecah gegendang telinga!!Mak selalu kata saya nie menternak lemak di dlm badan!Badan saya sudah seperti gajah pun ada,seperti badak pun ada.Tetapi 2 kali pandang,saya nie comel jugak...Seperti Chipmunk pun ada..Tak mahulh dikaitkn dengan haiwan!!Hei,hamster pun comel ape??Puteri mane ade badan macam tu!!Sekiranya saya nie puteri,sudah lama saya tempah tiket kelas pertama untuk terbang ke London.Kemudian saya akan pergi makan tengah hari di Eiffel Tower sebelum terbang ke Italy untuk makan AISKRIM tersedap di dunia sebelum masuk tidur!Itu baru dinamakan percutian yg menarik...!!!Dan percutian yg menternak lemak di badan..hahah..apa masalahnya?Saya kan puteri..Sukahati sayalh nak berangan..Masalahnya,saya nie bukannya puteri..Saya hanya anak kepada ibu yg tersayang...Tak perlulh saya sebutkan namanya ya...Namun rasanya x salahkan kalau saya nak berangan-angan??Berangan tu kan percuma...Orang kata bermula daripada angan2lh kita membina impian dan mencapai cita2..Sekarang saya nie puteri A.K.A anak mak yg tersayang sedang bermuram durja...Bukan DURJANA ya!!!Jangan salah baca ya!!!Pandang skrin komputer tu betul2 ya!!!Ini sebab mak saya suruh saya buat kerja...Jangan duduk mengurung diri untuk ESCAPE..hahahah..Sengaja sebenarnya..Baiklh,sekarang nie,saya sedang menunggu Nenek Kebayan ataupun Pari2 dtg untuk beri tongkat saktinya untuk saya..Argh!Tutup kes dulu..Baiklh,memandangkan besok raya,saya nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM DI SELURUH DUNIA...Hari pun dh lewat,BA BYE..PARA2 BLOGGER!!!GOOD NIGHT!!!YYYEEEAAHHH!!!P.S..Saiz saya (XS)ya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan